dinsdag 25 februari 2014

Boekenkasten

Ik ben op dit moment heel erg op zoek naar boekenkasten, ik wil graag sparen voor een mooie en ideeën voor nu opdoen. Deze lijken mij nu erg leuk:

 
De golf beweging met deze heel apart, ook is hij rood, een van mijn lievelingskleuren.

                                               
                                             Een prachtige kast om een deur heen onder het schuine dak van een zolder,                                                  ook heel gaaf.
Veel boeken, veel kleur en ruimte voor beeldjes tussen de planken.

 
De klassieke bibliotheeklook

 
Veel boeken bij elkaar, niet met de rug naar buiten, ik zie liever de titels.

Mooi georganiseerd en mooie kleuren.

Strak en in vakjes, ook heel gaaf.

Speelse vakjes, ook heel leuk.

Al inspiratie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten