dinsdag 6 mei 2014

Simone van der Vlugt bovenaan in resultaten

Hoi!

Ik heb het een tijdje druk gehad en wil nu wel weer regelmatig gaan posten.
Ik ben vandaag een beetje wezen rondsurfen op het internet en heb ook een klein onderzoekje gedaan. In dit onderzoekje heb ik verschillende namen met google trends vergeleken. Voor dit onderzoekje heb ik de namen Michelle Visser, Simone van der Vlugt en Louis Couperus ingevuld. daarvan is dit het resultaat:
Michelle Visser is hier met rood aangegeven, Simone van der Vlugt met blauw en Louis Couperus met geel.
Simone heeft zoals je ziet een hoger resultaat met meet zoekopdrachten ten opzichten van de anderen.

Opmerkelijk toch? Ik dacht dat ze alle drie gelijk zouden zijn......

Heb je dit ook al eens uitgezocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten